真的要18K禁止進入囉XD

 

 

我 說:
剛發現公司有同性戀雜誌

蘇 說:


我 說:
畢竟客戶不少是、所以定了、

蘇 說:
噢噢噢噢噢噢

我 說:
廣告都是蠻....

蘇 說:
open?

我 說:
我去摸來看

蘇 說:
XDD

我 說:
封面是充氣娃娃耶(男

蘇 說:


我 說:
蘇珊娜的男友大衛(誤)

蘇 說:
那啥鬼XDDDDD

我 說:
我偷拍、你看了該會有感覺
我在看封面文章「金融風暴是否影響情色界」
作者筆法還蠻有趣的

http://www.advocate.com/
官網、右下粉紅色的是大衛(喂)

我 說:
It’s a rainy Monday and I am crouched in the corner of Jet Set Men’s modest one-room studio in North Hollywood, Calif. I’m careful not to make a sound because Kyle, one of the two models in this scene, has been trying, and failing, to climax for 20 minutes.

這段寫得很不錯

“How about a different lube?” suggests director John Tegan. Kyle politely refuses. Tegan leans over to me and whispers, “Once I had a guy take four hours.” I sink back into the couch, thinking that if we’re going to be here for another three hours, I may need a sandwich.
我笑了

Chris Steele, head of production for Jet Set Men, explains, “We’ve had to adapt in order to continue shooting high production value on a budget that can still turn a profit. Everybody on the crew has learned to adjust. If we don’t, we’re sure to go broke.”
啊好可憐....
(思)你不看英文的呴?

蘇 說:
 眼睛自動屏蔽掉了[喂]

我 說:
大意是講過去35年、情色界一直沒有受到不景氣影響
可是現在也終於受到限制、預算等等問題浮現
開頭是描述筆者小心翼翼走近一間小攝影間,裡面兩位演員正努力不起來(20分鐘.....)、導演問要不要換另一種潤滑油,某位禮貌地拒絕了然後偷偷告訴筆者「有次有各傢伙跟我磨了四小時」
其實都是很現實的問題哈哈、這篇文章好親民(無誤)

蘇 說:
 好現實好親近[咦]的問題

我 說:
我真的覺得這種現實很棒(喂)

蘇 說:
太有感覺了[喂]

我 說:
因為高潮不起來就沒辦法拍、他們場地費燈光啊導演啊等等都要開支的
如果有限時間內不拍出N部就沒辦法回本啊~之類的(後面是製片再說
真的很辛苦啊*鞠躬
其實A片也是吧、重點是男人要高潮,女人不一定(思)

蘇 說:
  真是辛苦 [因為男人高潮也裝不出來阿..]

我 說:
男人蠻辛苦的(舉手禮

蘇 說:
對!!!!!![跟著行禮 ]

我 說:
我要貼這段

蘇 說:
貼吧XD
 一邊聊天一邊和弁護士阿銀奮戰中...

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    草左 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()