close

0228

 

西裝豪帥啊啊啊啊
底下梅林粉出沒發傳單請注意wwww

 

簡直是除了抱頭尖叫打滾以外沒有辦法做任何事情了!!!!!!
柯林佛斯讓其他特務整個相形失色!!!!!
我愛梅林


wj/6     
你看了:-o


比*))蛇)≡▽≡(み\\說    
耶耶請加入梅林後援會!!!




wj/6     
他超萌的!!!!

 



尾釣猫カレー說    
已入信

 



美乃滋ONE     
眼鏡西裝超萌!!!



應該帶我媽這個Mr. Darcy 粉來看的xddd
樓上這群強大的梅林後援會成員是怎回事xddd


結得席得     
眼鏡光頭西裝就是威

 



遊間千里     
有誰呼叫梅林粉嗎?(冒出)
(<昨晚看完立刻入信)


你www們www這www群www梅www林www粉www




比*))蛇)≡▽≡(み\\說    
梅林粉集合~!!!(不要在別人的噗裡集合


比*))蛇)≡▽≡(み\\說    
貼湯圖


(心動

我對加拉哈德的反應
我對梅林的反應
我對亞瑟的反應
我對局長的反應 (喂喂)

 


Ala valo     
我也愛機長啊啊啊!!!!!


土方的胖次在我頭上_雨宮清夜     
好想看喔www


比*))蛇)≡▽≡(み\\說    
蛋蛋 跟JB 呢


對JB的反應 「sit」


比*))蛇)≡▽≡(み\\說    
果然無視蛋蛋wwwww不過蛋蛋演員本人表示他是貓派的,對於要一直抱著JB有點壓力山大XDDDDDDD


我只是想吐嘈為什麼當年加拉哈德挑的狗要命的可愛www

對蛋蛋沒特別感覺啊ww
會顧妹妹照顧媽媽是個好孩子(我始終覺得媽媽是強者啊那樣坦自家兒子還沒被打死,其實Dean人還算不錯,沒拿這個媽媽出更嚴重的氣←畢竟以那種頭目來講,打黑眼圈真的是小兒科)
我挑狗的話想要當初籠子最上面那隻黑的,有夠可愛


比*))蛇)≡▽≡(み\\說    
那隻應該是德牧


居然是這麼兇狠的嗎?w


再裝死就把你扛走◎坂田氏     
梅林好啊!!


剛剛看了一下
因為我認定加拉哈德是「老師」,蛋蛋是我沒啥感覺的學生,
於是即便我覺得我對加拉哈德的愛突破天際,基於師x生是我的天雷(這20年來僅有巨中團兵能讓我突破藩籬吃H吃得超高興),我加入梅林後援會的機率大增(居然!


比*))蛇)≡▽≡(み\\說    
快快加入我大梅蛋教!!!!
也請加入哈~梅~哈~梅~哈!!!!!教(啥


wj/6     
沒蛋教 (rofl)


比*))蛇)≡▽≡(み\\說    
另外這裡有一份哈蛋蛋梅傳單也請看一下(遞


哈梅哈梅這念法是龜派氣功的梗嗎?XD
我不要蛋啦XDDDD


比*))蛇)≡▽≡(み\\說    
是的!!!請結尾務必用丹田喊出哈!!!!!


這蛋蛋沒味道啊!怎麼配我都不想吃



比*))蛇)≡▽≡(み\\說    
所以哈梅兩人要把蛋蛋調教調味的好吃一點


我也不想把Roxy配蛋蛋


遊間千里     
一定要的話,在下是梅哈 (嚴肅臉)
我都愛加拉哈德愛到他又被發便當啦啊啊啊啊啊 (<<這人也是有本命必殺屬性的)



比*))蛇)≡▽≡(み\\說    
遊間千里: 什麼魔屬性!!(抖

TO 比*))蛇)≡▽≡(み\\: 我以前也是這種屬性(喜歡的角色會死),最快的一頁就殺了(說「這角色我菜」,翻頁就掛了),友稱「死神之手」。
從良(?)很久了

這串梅林份(?)太重了,我來貼一點加拉哈德平衡一下。
貼一下amdb有趣爆料

Actor Colin Firth did 80% of his own stunts according to stunt coordinator and second unit director Bradley James Allan.

Star Colin Firth worked out for around six months to be in top fighting shape and physical form in order to portray gentleman spy Harry Hart.

Director Matthew Vaughn withdrew from directing X-Men: Days of Future Past (2014) in order to direct this movie instead.
沒關係,這片的運鏡跟步調真的很棒

In Michael Caine's final scene, he speaks with his native Cockney accent, suggesting that Arthur's roots are not so aristocratic as one would think.
OAO 沒關係,我愛爺爺

Director Matthew Vaughn wanted the character of Merlin (Mark Strong) to have a Welsh accent but Strong found the accent too challenging and persuaded Vaughn to let him use a Scottish accent instead.
蘇格蘭wwwww



比*))蛇)≡▽≡(み\\說    
蘇格蘭腔激萌



The canvas shown in Richmond Valentines (Samuel L. Jackson) luxury mansion, is the same one Mark Strong has in his office in Kick-Ass (2010).
我就知道!!!!那幅畫我一眼就認出來了!!

Stars Leonardo DiCaprio, Tom Cruise, and Idris Elba were considered for the role of arch-villain Richmond Valentine which in the end was cast with Samuel L. Jackson.
李奧還勉強可以想像,阿湯哥你不可以啦你最近形象太萌了wwww



Emma Watson and Bella Heathcote were considered for the female lead role of Roxy which in the end was cast with newcomer Sophie Cookson.
ROXY這集是輔助役,不需要用到妙麗啦太浪費了(X)

At one point in the film, Eggsy calls Merlin 'Mycroft' as in Mycroft Holmes, the brother of the fictional detective Sherlock Holmes.
所以是故意的、但是要告訴我們原因啊啊啊啊

'Mark Strong', who plays Merlin in this movie, also featured in the film Sherlock Holmes (2009).
如果只是因為梅林曾經是黑幕(木)真的有點薄弱喔喔喔

The movie was initially going to be set in the USA but after much consideration it was finally decided to set the picture in the UK.
如果背景是米國整個弱掉了啦!!
紳士必是大腐帝國出品的!!!!!

In the big church sequence finale, Colin Firth's Galahad / Harry Hart character kills seventy-nine people.
看了幾遍數出來的www

The code 2625 for the Princess' jail cell is, according to Urban Dictionary, the code for Anal Sex.
簡直太壞wwwwwwwwwww

The three highest billed actors in the cast- Colin Firth, Samuel L. Jackson and Michael Caine- all get killed off.
真的wwwwwwwww領錢又領便當

順道看了抓蟲頁面www
只拿這個

In the first test, most of the recruits save themselves by rigging a snorkel through the toilets. While this might work if they were trying to avoid being gassed,

a toilet flushes when the amount of water in the bowl exceeds the air pressure behind the curve in the commode. With the room the toilet is in full of water,

the toilets would have been in constant flush mode and the pipe would have been full of water, making it impossible to get air through the 'snorkels'.
所以理論上他們都會被淹死www



比*))蛇)≡▽≡(み\\說    
有空氣的唷,馬桶有個通向(通常在)頂樓的氣管
Question in Kingsman: The Secret Service
有時後馬桶壞掉沖不下去是氣管堵住,造成馬桶背空氣塞住沖不順


不過要怎麼控制蓮蓬頭水管轉彎我就不知道了XDDD



wj/6     
他們看起來就是一股腦硬擠....


比*))蛇)≡▽≡(み\\說    
順便說如果房間沒有淹滿水的話馬桶的確可以在火場缺氧時救命

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    草左 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()