close

 

1125

唔唔唔唔唔唔內戰我站BUCKY和TONY啊我要怎麼分裂!!!預告上你們不要打TONY啦QAQ



唔唔內戰原因是BUCKY真的太...我可以安詳躺

唔唔我愛BUCKY啊啊啊啊啊

唔唔但是TONY這邊我需要博士來平衡!!

那句「So was I」卻配上TONY那種受傷的表情太神奇了吧?!!
你們何時是朋友了啊?!?!?

那邊的河道上好像被虐一片,我是沒有啦(因為我認真覺得TONY只跟博士是朋友跟朋友以上的)

可是BUCKY啦!你擁有全世界(就是隊長)了之後不要欺負TONY啦QAQ
不然就只有博士幫TONY打爆隊長(我才不會要他去打BUCKY呢)我才能平衡了!

唔唔TONY一面倒.....我需要科學組糖份!!!
唔唔WB上有人一直跟我盧博士有女友然後為什麼漫威的電影不能混成一起看.....小比!!召喚小比解說!!!


多瓦悠蘭( ・(ェ)・)♪♬     
你們何時是朋友了啊?!?!?<<+1


凱爾♣     
哈哈我也是偏science bro XDDDD
不過這真的各種方面都有點痛痛的~~~


美国队长到底是个什么样的人?
跟著被科普

 

 


 

 

Robert Downey Jr. And Gwyneth Paltrow's Most Adorable Moments
嗚嗚被甜死////
小辣椒尼超棒!!!又辣又甜/////

 


我本來就吃這對!(直到博士出現我改吃科學組,但是覺得不會衝突)

因為TONY都是受(喂喂)左擁小辣椒右抱博士後面頂HULK真是人生贏家(不

忘記說前面是JARVIS!!!

喵啦TONY過太爽www

還好寡姊沒在裡面(O)

arrow
arrow
    全站熱搜

    草左 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()