1211

#FFXV
My birthday present this year arrived early!!
Thanks to agikun for this amazing artwork!!
I especially want to thank you for putting this Ignis postcard with the pillow case!!
This makes up for the fact that I didn't get Ignis' pillow case.

 

 

 





太好了我今晚就開始擼( 別


我正在思考今年就這樣掛著
(然後我爸媽一進門就會看到XDDD

我個人覺得這尺度完全可以(連內褲也沒有
現在就給他噴香水(等等

怎麼辦?我覺得掛著好誘人、我真的會吻上去

我先去淋浴淨身再來膜拜好了

明天要打工,我還是來洗澡準備帶格爸上床好了

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    草左 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()