#FFXV# #伊格尼斯X格拉迪歐# #美人攻X肌肉... 来自小污師-草左 - 微博
補一下,哪裡都不能發長圖我很苦惱

 

みる@FF11*FF15 (@Nsept0403) | Twitter
這作者專門做修改 要去下

 

草左/🍴👞FFXV3+1周目 on Twitter

It's been bothering me for a while. When I download MOD from steam, some costumes would be classified to other categories like "comrades" or "weapons" so that it won't show in the game. Cancel and re download it won't help😭 Is there a way ?

感謝大大給予答覆,總之他說我太貪心,要降低MOD的數量XDDDD

 

 

我要來提出我疼愛自家攻君的證據:我一次都沒有讓伊格尼斯重傷過,連心靈都沒有(不算遊戲內主線的),我總是讓他心想事成(?)甚至還可以讓他因為自私退場(然後格拉迪歐還愛他愛到幫他解釋:他這輩子沒自私過,就讓他這一次),而且每次伊格尼斯要提什麼案子我都通過因為格拉迪歐太配合...我好像太寵他了
草左/🍴👞FFXV3+1周目 on Twitter

貼了這個給小夥伴打氣
直接證實了小夥伴在對面車道OTL

Ignis often check up on Gladio with rearview mirror.😘 Seeing him sleeping in the car feels comforting😊 イググラ 🔞view:or he's just a bit exhausted after last night

 

 

草左/🍴👞FFXV3+1周目 on Twitter

開了一串問格爸如果把鬍子剃光會怎樣,我也有點想像不出來。
還在想要不要為了婚禮剃光XD

 

 

 

草左/🍴👞FFXV3+1周目 on Twitter

聽說格爸黑又開始蠢蠢欲動,我只好發這個

#FFXVWindowsEdition  #グラディオ  #Gladiolus

I'm not good in arguing, I've been avoiding conflict all my life. It's sad that Gladio who did almost nothing wrong got so much hatred, but the only thing I could do is continue to love him and create more content with ❤️💕💖

 

 

Chicken (🐔) on Twitter

日推主做的bis出沒地圖

如果有一天很閒到想打bis XDD

 

Miraculous Maku on Twitter

這是第一次看到這個版本,比起另一個少一半角色的詐欺版本,這個更詐欺www

 

👹 ⁿᵒᶜᵗ on Twitter

這位說的另一個觀點,才讓我驚訝的得知,

原來有人認為格爸失敗是因為他的王死了而他沒有wwww

 

 

クレメンタイン(FF.DQ中心ゲーム垢) on Twitter

クレメンタイン(FF.DQ中心ゲーム垢) on Twitter

クレメンタイン(FF.DQ中心ゲーム垢) on Twitter

クレメンタイン(FF.DQ中心ゲーム垢) on Twitter

クレメンタイン(FF.DQ中心ゲーム垢) on Twitter

跟唯一一個同CP的日文小伙伴總是惺惺相惜XDD

 

 

草左/making FFXV🍴👞unofficial fanbook! on Twitter

寫音樂XD 給那些音樂黑(哈哈

anpathio.pixnet.net/blog/post/47602513

#個人的に15で好きな曲

Melancholia
Wanderlust
RAVUS AETERNA
ARDYN II
Episode Gladio - Shield of the King Episode
Ignis OST - Main Theme Apocalypsis
Magnatus/Noctis (Titan)/Aquarius
Valse di Fantastica
Too Much Is Never Enough

 

OK now I wanna cry

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    草左 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()